Kurumsal Kimlik
Başarılı bir kurumsal marka yaratmanın ilk adımı markanın adı, ikincisi ise kurumsal kimliğidir. Kurumsal ve görsel kimlik markaların karakterlerinin dışa yansımasıdır.
Kurumsal hüviyet bir kurumun veya markanın ambleminin, logosunun, yazı karakterinin ve renklerinin bir araya gelmiş olarak oluşturduğu bir imzadır.
Bu imzanın antetli kağıtlara, ofislere, mağazalara, ambalajlara, broşürlere, şirket vasıtalarına, web sitelerine uygulanması ile kurumsal kimlik bir bütünlük arz ederek markanın görünen yüzü olarak hayata geçer.
Hayata geçen kurumsal kimlik, kurumun yada markanın kişiliğini duruşunu ve değerlerini doğru bir iletişimle, doğru hedef kitle ile buluşturur.
Renklerin, hayal gücün, sözcüklerin ve esercılığın harmanlanmasıyla, bir kuruluşun görsel bildirisinin ve iş felsefesinin sunuluşudur.